Underbart

(Skrev just ett långt inlägg som jag på ngt sätt lyckades radera, suck, dubbelsuck...)

Jag och Sudd åkte till Engsö i söndags och där var det alldeles underbart, soligt och härligt. Sudden mådde som en prins och sov gott på kvällarna. Vi spårade, tränade lite lydnad, hundarna badade och busade, Sudden pussade lite på katter, helt enkelt två intensiva dagar i hundens flås :-)
Katter, kompisar, bada, pinnar, spåra, lydnad- kan livet blir bättre för en liten Sudd?
Lite bilder från spårdagen:

image62
                                                              Min snygging!

image63
                               Ludde, Sudden och Tindra- full fart hela tiden!

image64
                                             En "liten" Tindra vil ha godis

image65
3 hundar- 9 raser (Ludde- Rottweiler, Dobermann o Collie, Tindra- Schäfer, Howavart, Pyrenée o S:t Bernard, Sudden- Flat och Border collie) i spårskogen

image66
               Sudden håller kolla på Linda och Marie som lägger spår

I tisdags åkte vi tillbaka till Uppsala, tråkigt!
I onsdags var jag och hälsade på hos Frida, Jimmy och hundarna i Märsta (där det är jättemysigt!). Fick gosa med underbara Poppel, 9 veckor gammal tollare, och självklart med killarna Lex och Lot också! Frida bjöd på underbart gott fika också, mums! Köpte även en dummie i onsdags som jag ska träna in apportering med så att vi kan köra lite vattenapportering i sommar, för både jag och Sudd tycker det är skoj!
I morgon ska jag på ledarskapskurs med Frida, ska bli spännande! Tur att Cecilia är hemma så att Sudd slipper vara ensam hela dagen. Sen får vi se vad helgen har att erbjuda...
/Hanna o Sudd

Kommentarer
Postat av: Zatu

Halloja! Gud så skönt nu då våren har kommit =) Å värmen med den! Kolla in min hemsida nu! För nu har champinjonen anlänt ;) Ha det skönt i solen o pussa på Sudden-pojken från mig! Kramar

Postat av: Frida

Ja, jag kommer nog behvöva valpvakt nästa helg, kan du då?

2008-05-10 @ 14:11:11
URL: http://lotilot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback