Snart är det över!

I helgen fick vi besök av Carro och Linda som kom för lite fest och mys. Var så roligt att träffas igen, speciellt Carro som jag inte sett sen i somras. Suddis njöt också at all den extra uppmärksamhet han fick ;-)

Imorgon har jag mitt sista seminarium för terminen! Ska bli så otroligt skönt! Sen har jag bara föredrag, tentaplugg och tenta kvar innan jullovet, bara... Tycker lite synd om min hund, har inte riktigt haft tid att träna ordentligt med honom de senaste dagarna. Har så gott det går försökt träna lydnad med honom, kombinerat med att vara lös ett tag så får han ändå det han behöver. Helst så vill jag spendera timmar med att träna och promenera med honom, men ibland så hinner man inte det.

                   
image9

                                                                     På vinterpromenad idag. Mysigt väder!

Imorgon åker jag och Sudd till Engsö. På torsdag tar jag med Suddis och Tindra till dalarna och mamma och lämnar dem där över helgen. Jag ska nämnligen jobba på Engsö julmarknad hela helgen. Ska bli jätteroligt! Synd bara att jag måste lämna vovven, har alltid dåligt samvete när jag gör det... Som tur är trivs han ju bra hos mamma och har också Tindra med sig som underhållning hela helgen, så det blir nog bra. På måndag åker jag tillbaks till mamma och är där i en vecka och tentapluggar.

image10

                                                                              Suddis och Tindra på Engsö.

image11


                                                                                               Mys med Fia

image12

                                                                                 Carro och Sudd pussas i soffan

image13

                                                                             Ännu mera mys med Linda i sängen

Känns skönt med tentaplugg-period nu för då kan man disponera sin tid ganska fritt och då kan man gå ut med hunden när det passar (alltså när det är ljust ute). Kanske åker till Ludvika brukshundklubb och tränar också, hos mamma har man ju tillgång till bil.

Nä, nu ska jag försöka sova lite... Försöka being the keyword, grannarna verka ha fest och dansar en massa. Suck! Får väl ligga och läsa rättsfall så att jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback