Hundbesök

I fredags (på min födelsedag) var jag och Sudden hundvakt till Lotus och Lexus. Gick jättebra och var väldigt roligt! Tre killar med en massa energi och en trött Hanna på morgonpromenad var kanske inte någon bra kombination, men jag blev piggare efter ett tag så på långpromenaden på eftermiddagen var jag med på alla svängar. Det var härligt att få prova på att ha tollare för en dag! Jag blir ju inte liiite valpsjuk... Speciellt då Frida snart får hem en liten tollar-tjej.
På kvällen gick vi ut och åt och dansade lite, men efter en lång och innehållsrik dag åkte vi hem tidigt. Igår bakade jag hela dagen, tog en paus för att prata lite med Frida som kom förbi med en undebart god morotskaka och härliga cupcakes med chokladglasyr, och en söt, liten, blå giraff till Suddis. Den var väldigt uppskattad, men jag misstänker att den inte kommer få vara hel så länge till, Sudd kan verkligen vara en liten terrorist när det gäller att bita sönder sina mjukdjur!
Lite bilder från fredagen...

image40
                                                                      Lexus

image41
                                         Killarna i soffan (de råstirrar på Sudd som är ute)

image42
                                                     Lexus myser med Fia

Idag har släkten varit på besök och det uppskattas alltid av Sudd som är helt slut. Just nu ligger han och storsnarkar på soffan. Det har varit en händelserik helg för min lille skrutthund!
Imorgon ska jag vara lite dagmatte till grannhunden Lucy. Hon ska få följa med mig och Sudd på långpromenad och vara här hos oss ett tag. Hon är en gudomligt söt bordercollie, och hon och Sudd är så lika på många sätt.
Blir nog roligt!
/Hanna och en trött Sudden

Kommentarer
Postat av: "irenica"

aww..vovvis tollaris:) hehe..

de är så fina med sin röda päls.



hälsn från Örebro / Irena

2010-11-12 @ 05:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback