Lantlolla i stan

Efter en rätt onormalt vanlig och tråkig vecka (promenader och vanlig träning) kommer helgen att bli rätt händelserik.

I eftermiddags kom Tindra hit och ska vara här hela helgen då hennes mattar åker på spa (orättvist!). Hon är en riktig lantlolla som kanske inte har den bästa miljöträningen så hon tycker ALLT är spännande! Cyklar, basketspelare, tåg, bussar, broar, ja, listan kan göras lång, men som tur är så är hon ganska cool. Måste se ganska roligt ut när jag som inte är så stor (längdmässigt iaf) kommer och går med en hund i s:t bernard storlek och sen lille Suddis. Tindras manke når nästan upp till midjan på mig...

image43
                               Tindra utslagen på sin puff efter en händelserik dag

Imorgon kommer Suddens favoritmorfar (min pappa)  hit och hälsar på, det uppskattas nog väldigt mycket av Sudd.

På söndag ska jag och Suddis iväg på spår- och uppletande dag med hundkursen vi gick i höstas, ska bli superkul! Kanske får jag lite inspiration till att börja träna lite mer allvarligt med vovven igen. Kör iaf väldigt mycket klicker med honom och det går super! Om två helger ska jag och Frida iväg på en ledarskapskurs, det ska bli jätteskoj och intressant!
Sudden har för övrigt en ny favoritkompis! Sin blåa giraff som han fick av Lexus och Lotus, han bär omkring på den hela tiden, men han har redan börjat dra ut en massa ludd från den...

image44
                                    Sudd med herr giraff (som ser ut som en dinosaurie)

image45
                               Nu kanske det märks varför Sudden kallas för Luddet?

image46
                                     Det här vaknar jag upp till varje morgon....

Nu ska jag äta middag och sen slappa i soffan hela kvällen.
/Hanna, Sudd och Tindra

Kommentarer
Postat av: Lindson

Jo, trivs riktigt bra! Känns så kul att man har lärt känna så många nya människor. :)
Hur är det med dig då?
Många kramar/ Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback