Påsk, plugg och prinsen

Har haft det underbart sen sist, förutom all stress i skolan. Imorgon är det som tur är över, yes! Då ska jag ta tag i hundträningen på allvar eftersom jag bara kommer ha skola 2-3 ggr i veckan, sååå skönt!
Påsken firade vi i dalarna hos mor, mys! Bjuder på lite bilder från påskhelgen.

image33
                     Sudd fick dra en påse med ved när vi åkte ut på skridtur och grillade

image35
                                        Sudd och jag i skogen, vilka hottingar!

image37
                          Kan inte jag få din korv matte, snäääälla, titta så söt jag är!

image38
                                                               Min hot-dog!

image39
                             Cecilia fick (och behövde) lite draghjälp på hemvägen

I övrigt så har jag tränat massa smådetajer och nya tricks med Suddis. Han kan nu buga och backa några steg på kommando, inte så high-tec, men försöker hela tiden komma på nya saker att lära Sudd. Alltid kul! Just nu så får han hämta halsbandet när han vill gå ut på baksidan, han är så söt när han kommer med halsbandet i munnen och ser överlycklig ut! Så fort jag tappar ngt får han ta upp det, men nycklarna är förtfarande alldeles för läskiga! Men det kommer nog :-)
Imorgon får Suddis besök över dagen av Lotus och Lexus, ska bli roligt! Prova på tollare för en dag.
Lovar att knäppa en massa kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback