Våren är äntligen här!

Efter en regnig söndag i spårskogen med höstens hundkurs där Sudden skötte sig exemplariskt, känns det skönt att kunna säga-
Idag har vädret varit helt underbart! Vi firade det genom att inviga min nya grill, mums! Och sen tog alla fyra kombosar (jag, Sudd, Fia och Cecilia) en promenad i den underbara kvällssolen, heavenly! Vi gick mot Uppsala högar och var ute i 2,5 timmar, Sudd njöt i fulla drag av all uppmärksamhet från sina mattar :-)

image47
                     Fick en hel del hjälp med grillandet av en nyfiken hund

image48
             Ännu intressantare blev det när fläskfilén kom fram...

image49
                                Jag och Sudd bland alla vårblommorna

image50
                         Sitter vackert, eller något liknande...

image51
                                        Nu är han riktigt duktig på buga

image52
                            Och snurra är ju en riktig baggis nuförtiden

image53
                           Mina och Suddens underbara kombos

image54
               Självklart så hittar Sudd den en vattenpöl som går att simma i!

image55
                              En blöt och söt hund i kvällssolen




Kommentarer
Postat av: Moster Zatu

Hej Hanna!! Vilken fin blogg du gjort!!! Såg inte förrän nu att det gick att komentera ;) Nåja, tack snälla du för dina rader i min gästbok =) Saknar James enormt mycket :,( Men på två veckor får vi in en ny liten grabb :) Kom o hälsa på då du är uppåt! Häsa Sudden! Många kramar från oss! // Z,S,R,J,E,H o L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback