Back in Uppsala

Efter en härlig, men stressig sommar är jag äntligen tillbaka i Uppsala igen. Är så skönt att vara hemma! Även om jag kanske inte har varit hemma så speciellt mycket de senaste veckorna. Jag och Sudd har varit i Västerås och idag kom vi hem från mamma i Dalarna. På måndag börjar skolan igen. Jag har bytt program och ska börja socionomprogrammet istället för juridiken så det blir lite extra spännande att börja igen, lite nytt och spännande.
Lite bilder från i sommar...


                       Sudd och Kevin, farföräldrarnas hund


                              Kevin, Aragorn och Sudden i stugan


                           Jag och Sudden i Luleå skärgård


                     En blöt och sandig, men supernöjd kille


                           Sudd och Disco ligger och svalkar sig


                          En härlig actionbild på Disco


                             Moster och hundar en härlig kväll


                                     Två monster! (Sudd och Aragorn)


                       Moster och Bobby hos morfar

Åh, har verkligen varit underbart i sommar. Kommer sakna syskonen och släkten, speciellt min moster "Ippa" som alltid är underbar att umgås med (två hundfreaks...)

Kommentarer
Postat av: Frida & Poppel

Nästa utställning är den 6:e här i Märsta! Hoppas du kan komma, det vore skoj!

Postat av: Frida & Poppel

Nej, tyvärr så är det för en gångs skull på eftermiddagen, haha!



Men kanske du kan hänga med till Västerås den 13:e?

2008-08-28 @ 21:37:55
URL: http://lotilot.com
Postat av: Frida & Poppel

Tack! Ja, när du är med så brukar ju mina hundar vara extremt duktiga ;) så jag kan vara lugn på lördag!



Det blir nog träning på tisdag och torsdag nu till veckan igen, är du på?

2008-09-08 @ 00:56:02
URL: http://lotilot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback