Klickning pågår



Fick tips av Frida att börja träna Sudden med klicker, så idag köpte jag en klicker och har börjat träna lite smått. Suddis har verkligen fattat vad det handlar om så det känns positivt nu.
Det har inte hänt så mycket en igår, men jag bjuder på lite bilder som Frida tog när vi var och tränade, två har jag faktiskt tagit med hennes super-kamera (var skoj, men jag kände mig lite tafatt)

image19
                                                   Vacker kille


image20
                                                           Slick!

image21
                                                       Fridas tollare Lotus

image22
                                                       Lotus har problem att välja apport


Imorgon är det skola igen men hinner ta en långpromenad på eftermiddagen, hoppas det blir bra väder! Sen på lördag blir det träning på klubben innan Maria kommer hit. Suddis blir glad, han älskar besök!

Kommentarer
Postat av: Frida

Lexus tackar och bockar för gratulationerna!

Postat av: Tory

Nu blir jag också sugen på en hund. Men isf blir det en samojed.
http://www.donnereignsamoyeds.net/John%20Donner%20Samoyed%20Home%20Page-medium.jpg

2008-02-27 @ 22:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback