Det var ett tag sedan nu...

Det har inte hänt mycket sen sist. Plugg, hund, plugg, hund.
Men det har varit en ganska rolig månad, förutom det vanliga PM-skrivandet som de envisas med på juridicum. Suck.
På hundträningssidan har det inte hänt så jättemycket, har varit på UBK ett par gånger med Frida och hennes rödingar. Klickar Sudd för fullt och det går super! Har t.o.m. nött ut min första klicker.
Tricket på agendan är buga och snart backa mellan benen (sudd genom mina alltså). Hoppas på att få upp kontinuteten på träningen nu när det börjar bli allt ljusare och onsdagsträningarna på kluben har dragit igång.

image26

Bjuder på några bilder som Frida tog sist vi var och tränade. Måste kila iväg till Hedvig för semlor snart (Sudd får följa med, Hedvig är ganska generös så han får nog också smaka lite ;-)

image23

image24
'
image25


Kommentarer
Postat av: Frida

Nästa onsdagsträning planerar jag att gå! Det ska vara tema platsliggning så då hoppas jag att Lexus får sig en omgång.

Igår jobbade jag kväll så...det blev inte så mycket med det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback