Påsklov!

Nu har jag påsklov till 26/3, sååå skönt! Måste dock plugga lite, men det tar jag tag i på påskdagen, nu ska jag bara njuta en massa och umgås med min familj, Cecilia och Suddis.

Har varit på Engsö sen i söndags efter en rätt lagomt jobbig plugghelg. Är alltid så skönt på Engsö, att bara vara. Underbart! Blev inget brukshundklubb besök eftersom det var snöstorm och vi var tvungen att åka in med Smulan, familjen Söderholms 18-åriga katt, till veterinären efter att Sudd hade varit lite för närgången med henne. Som tur var var det inget allvarligt, men vi höll ganska bra koll på Sudd efter det!

image31
                                                        Gullhundarna sover på extrasängen

image32
                                                 Att ha pojkvännen på besök är jobbigt!   


Förhoppningsvis blir det rätt fint väder i helgen så att vi kan vara ute och mysa en massa! Sen åker vi nog till ludvika brukshundklubb och tränar lite, jag, Nina och Sudd. Ska gå och packa nu, är ju så mycket att tänka på när man ska iväg med hunden så här länge nu... Spårsele, dragbälte, apport, klicker, reflexsele, koppel, halsband m.m. Skönt att jag har mat till Sudd hos mamma redan.

Glad påsk!                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback