Härlig helg

I torsdags åkte jag till Engsö för att hämta Linda och Tindra som skulle stanna hela helgen här i Uppsala. Det var jättemysigt! Både fredag och lördag var vi och tränade på klubben. Tindra fick prova på agility för första gången och hon visade sig vara en stjärna på det, sin storlek till trots.


                                               Linda och Tindra


                                  Tindra älskar att apportera!


                                     Stor Tindra i liten tunnel


                                       Lite demon-varning!



                                     Två trötta hundar efter träning

I söndags spenderade jag en hel dag med Frida och Poppel på utställning, alltid härligt, men o så kallt! Förstår varför utställningssäsongen är under den varma delen av året. Jag längtar tills jag får en hund som jag kan ställa ut!

Idag var jag en snabbis på skolan (en timmes skola är lagom tycker jag!) och sen åkte jag och Sudd till Gottsunda och gick på promenad med Tanja och hennes två hundar Lexie och Orvar. När jag ändå var i den delen av stan så åkte jag och tränade lite på klubben efter promenaden. Roade mig lite med kameran i det fina höstvädret:


                                             Prins Bertil


                               Wow! Min kamera tog en skarp bild!


                                                     Haha!


                                         Helt galen bild

Sudden fattar iallafall apporten bättre nu och apporterar jättebra, nu är det bara ingången och avlämnandet som behöver jobbas på.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad gosiga de är i baksätet :D

Undrar om Sudden kommer vilja gosa med Poppel och Lexus på vår roadtrip :P

Postat av: Linda

Hahahaha my dog looks like a freak! helt galen hon ser ut på alla bilder.. haha

fast din hund var också rätt bra på att se galen ut.. wth gör han på "hopp"-bilden. he looks crazy! haha

2008-10-06 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback